Lansarea mea de carte

A mea alături de alţi 66 de autori minunaţi, oameni frumoşi, talentaţi şi pasionaţi. Acest proiect n-ar fi fost posibil fără Florin Piersic Jr. Faptul că mi-am văzut povestea între două coperţi, m-a cam lăsat fără glas pentru câteva zile. Emoţia a fost puternică. Nu pot decât mulţumi pentru tot ce mi se întâmplă zilele astea.


Încă n-am ţinut cartea în mâini, mă întreb cum mi se vor înmuia genunchii atunci. Proaspăt ieşită din tipar, mirosind a cerneală, să-mi alunece degetele pe coperta lucioasă, să o citesc cu poftă, să îi găsesc locul în bibliotecă şi să zâmbesc de plăcere.



Lansarea va avea loc joi, 26 septembrie 2013, la ora 19:00, la editura Humanitas Kretzulescu din Bucureşti. Eu nu voi fi prezentă, nimic mai trist, dar m-aş bucura mult dacă voi veţi ajunge. Să văd prin ochii voştri cum a fost totul. Să fiu acolo nu doar simbolic, ci prin voi.


Cartea poate fi cumpărată şi online, aici.





Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

One Response to Lansarea mea de carte

  1. Felicitari! Ma bucur mult sa vad ca talentul tau aduce roade. Imi doresc sa ajung joi, daca nu, cu siguranta o voi comanda. Proud to know you!

    RăspundețiȘtergere

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.