Acum 29 de ani

Acum 29 de ani tata scria o scrisoare.


Minunea

Aseară sub geamul tău (sala de naşteri bineînţeles), am ascultat timp de trei sferturi de oră serenadele, culminând cu serenada zgâtiei numărul doi. Aşa i-am auzit primul ţipăt şi după ce m-am convins că nu te mai doare aşa tare, am mers şi am întrebat la telefon cum vă simţiţi, ocazie cu care mi s-a comunicat că sunt beneficiarul a încă unei „crăpături”. Providenţa s-o aibă în pază, născută pe 10 septembrie 1984, ora 12:27. După ce am trimis asistenta să vadă cum vă simţiţi, m-am dus acasă şi am trezit pe toată lumea de acasă şi telefonic pe ceilalţi, apoi am băut restul de Ginar pe care s-a învretnicit să mi-l lase Irma pentru companie.


Serenadele cântate de voi două mi-au răsunat în urechi toată noaptea, dar n-am pus geană pe geană, dar nu contează. Cel mai frumos cadou pe care mi-l puteai face (şi încă ştiu bine cu cât preţ) mi l-ai făcut. Felicitări (câteva merit şi eu) pentru micuţul cadou! Sper să ne convorbim cât de curând. Sunt acum la naşul, apoi vin la tine. Maria e fericită că are o soră pe care spune deja că o iubeşte şi vrea să o vadă. Naşa idem şi spune că o cheamă Ana-Sabina, nu sună rău, dar mai discutăm noi. Îţi mulţumesc încă o dată pentru dar, zgâtia adică, şi-ţi mai spun că te iubesc, minunea mea, şi că sunt tare mandru de tine. 

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Acum 29 de ani

  1. Adicatilea...La Multi Ani scumpa Sabina!
    Hai te pup si te imbratisez cu drag si petrecere frumoasa.
    29 zici?! Hmmmmm, copila draga ce-mi esti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O copilă, aşa mă şi simt (încă)! Mulţumesc dragă Liliana!

      Ștergere

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.