De prin ţară adunate


 
În scurta mea vizită din ţară, în toată nebunia şi alergătura, am reuşit de mi-am îndeplinit o dorinţă, aia de a merge cât mai des cu mijloacele de transport în comun. Nimic, dar nimic nu se compară cu acele conversaţii savuroase la care te supun, fără să fi întrebat, ceilalţi pasageri. Astăzi încerc să vă istorisesc una dintre ele.


 
 ***
 
Bucureşti, tramvai 21. Lângă scaunul subsemnatei, doi bărbaţi poartă o discuţie existenţială.
 
 - Bă Costică, m-asculţi naiba?!
 
 - Da, bă, zi.

 - Mă Costică, tu ştii că sunt om serios, mă gândeam, Cain l-a ucis pe Abel, să bage el cuţitu’ în fra-su mă...
 
 - Dacă am ajuns să ne împerechem cu mamele noastre, verişoarele, cu mătuşile. Când totul a ajuns o…, cum îi spune bă? Şi îşi aruncă laba butucănoasă pe umărul prietenului.
 
 - Vlasfo…, blasfo…, blasforgie! Vai păcatele noastre!
 
 - Oare cu cin` om ajunge să… să...
 

Răspunsul lui Costică vine prompt, fără niciun subînţeles, privind pieziş: cu bărbaţi!



Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.